Kbrasuer
Sla52 bende bademcik hassasiyeti de var. 35. Haftamda hasta oldum. Eşim araştırmış ımumax diye bir fısfıs aldı. Ihlamur özlü . bitkisel.
Neler denemiştim evde sadece o geçirdi. Tavsiye ederim kesinlikle. Eczaneden almış . umarım düzslirsiniz 🙏🏻