Ben hamileliğimin ilk başında rüyamda kız ismi duymuştum daha cinsiyet belli değildi sonra erkek tahmin etti doktor bende üstüne düşmedim rüyadır yani dedim geçtim ama şimdi doktor kız olduğunu söylüyor değişeceğini de sanmıyor 16 haftalık.. ve şimdi aklıma takıldı bazı yerlerde koyulması gerektiği bazı yerlerde de koyulmasa da bi sıkıntı olmayacağı yazıyor daha önce başına böyle bişe gelen yada konuyla ilgili bilgi sahibi olanlar yazarsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim