umena Melikegdk az hareket etmişti bebeğim doktora gittim aynı hafta aynı gün suyu asırı azalmış çok sıkılmış durmaz biraz daha dedi doktorum çatımda müsait olmadıgı icin acil sezeryana aldı. İhmal etmeden gidin doktora
K123u123b123r123a123 Lütfen geciktirmeden doktora gidin. Korkutmak istemem ama 37.haftada hareketlerini hissetmiyordum. İçim rahatlasın diye doktora gittim. Kalbi durmuş yavrumun. Aldılar onu benden. Sizin de başınıza gelmesin
Kaderyksl Benimde hareketi azdı suyum azalmış bugün sezeryana aldılar bu yüzden ihmal etmeyin mutlaka gidin,🥰
Nursema27 Benim de öyle bir kaç gündür yeri daralmıştır ondan diyorlar hep ama bende tedirgin oldum şimdi yorumları okuyunca benimde randevum cumartesi 😶
Melikegdk Oynayinca heraket ediyor kizlar suyunun azaldigini bilemeyiz demi pazartesi gittim bu hafta suyu iyiyidi gayt
glsnsglm Melikegdk suyu gelmiştir belki sızıntı şeklinde azalmıştır bilemezsiniz bence de doktora görünmekte fayda var
Necla01 Tabii ki doktora gidip kontrol ettirmekte fayda var ama ben bir yandan şey de görmüştüm bebek büyük olduğu için kesenin içerisinde hareket edecek alan bulamıyormuş o yüzden de az hareket ediyormuş ama siz yine de bir doktorunuza danışın
kadirvefam Melikegdk doktora gitmediniz mi henüz ben 35 haftalığım benim de bebeğim iki gün boyunca öyleydi bugün tekrar hareketlendi şükür çok rahatsız olduğum için doktora gidemedim açıkçası sizinde tekrar hareketlenir inşallah ama gitmeye çalışın son haftası doğumu başkatırlar belki
kadirvefam Melikegdk keşke yine gitme imkanınız olsa en azından acilen bebeğin durumunu öğrenip gelseniz içiniz rahat eder