Derinnmom tugcebyrmm dışarıda o kadar çok yağmur var ki içime kötü kötü hisler giriyor bi türlü kalkamıyorum ya 🥹🥹
Esracetinkaya Derinnmom bende 5 gün önce doğum yaptım. Sancılar gelip gidiyorsa dakika tutun. Benim önce 10 dakika da bir gelip gidiyordu. Sonra 5 dakikaya indi. 5 dakikanın aşağısına inince hastaneye gidin
Derinnmom Esracetinkaya bende öyle yapayım diyorum, hemen kalkıp gitmek istemiyorum çünkü devlet hastanesi. Göreceğim muameleden korkuyorum inan
Minikbirsey Derinnmom sağ salim alırsın inşallah kucağına bebisini burda ben heyecanlandım doktora gidersen falan haber ver lütfen bize
Humeyra_87 Kızlar banada acil yardım 2 gündur sancım vardı bugun ağrı kesıcı aldım 36+6 olduk aşırı hareketlıydı ama 1 saattır hiç hareket etmiyor hiç bukadar sakın kalmazdı sıkıntımı var yoksa normalmı
Izell Humeyra_87 bebekler doğum öncesinde böyle oluyor merak etme benimde öyle olmuştu son zamanlarda 6 saat hissetmedigim zamanlar oldu sürekli hastaneye gidip kontrol ettiriyorduk gece gündüz korkuyorduk ama çok şükür şuan 5 yaşında premsesim
twintwo Melekabdullah Bende 31 haftalık hamileyım akıntım uzun zamandır sarı ama farklı bı durum olmadı hiç
Sema2525 Humeyra_87 genelde sola yatılır hissedilir bebek ama ben sağa yatınca daha hissediyorum bide sağa yatmayı deneyin illa tekme gibi olmasına gerek yok gidiklanmaniz bile yeterli olur bence