Sunshine__ ben mama ile birlikte süt veriyordum bu yüzden kilosu 500-600 qram oluyordu, ama boşuna mama vermişimdir, normal sütüm varken sütün az sütün yetmiyor dediler hep etrafımdakiler diye verdim bende cahilce. Çişini normal miktarda yapıyorsa kilo alımı bence normal