Ozzqe 9 kilo aldım normal sayılır aslında hele bacak içlerimi saymıyorum bacak diplerim yürürken o kadar agrıyor ki ayağa kalkmak istemiyorum en başından beri çok sorunsuz bi hamilelik geçirdim şimdi son zamanlarda böyle arttı her agrımın dozu tam da oğlumun çamaşırlarını yıkamış ütü için beni beklerken 🤦🏻♀️