Celebi1 bilip bilmeden yorum yapmıyorum, yanlış anlayıp takılmışsınız, kötü örneklerden kastım etrafımda hiçbir şey olmaz bırakmaya niyetim yok normal devam et diyip hiçbir şey olmaz zararı yok gibi bahseden çok insan var, yukarıdaki yorumları okursanız ne kadar zor olduğundan bahsettim zaten, bunları dinleyip kendimde evet içebilirim bir şey olmaz müsaadesini bulmamam lazım, kaldı ki hala canım çekiyor içmeyeceğimin garantisini bile veremiyorum kendime durumu anlıyorum yani 🙏🏻