Kaanalp Selam anneler ilk gebeliğim pişik kremi alacağım fakat ne almam gerektiği hakkında çok kararsızım tecrübelerinizi benimle paylaşırmısınız
Boncukk123 Kaanalp incir alıcam nasib olursa biraz doğuma yakın almak istedim cok memnuniyet var ve bir sefer de bile kızarıklığı söndürdüğünü söylüyorlar
Alan_Yeliz Kaanalp ben pepantol aldım kullananlar çok memnun üstüne tanımam diyo o yüzden bende onu tercih ettim
Kadriyearslan Sudocrem,bepantol,mustela,hamazinc hepsini denedim bizde bi işe yaramadılar ama hametan anında geçiriyor kızımın pişiğini akşam sür sabah iyi oluyor