Kızlarrr iyi akşamlar 🥹❤️17+3 haftayı tamamladım. 36 gündür aktif kanamam var sürekli kontrol ve ilaçlarla ilerliyorum şu an. Doktorum riskli gebelik olarak değerlendiriyor. Plasentadan gelen bir kanama olduğunu belirtti bu hafta, gelişiminde gerileme var diye belirtti. Tansiyonumda çok fazla düşüklük yaşıyorum sürekli 4/2 6/2 9/4 çıkıyor. Böyle bir durumla karşı karşıya kalan oldu mu bilgilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.. 🙏🏻