Konudan bağımsız ama kalp atışlarını kaçıncı hafta da duydunuz ben daha duymadım 5+5 de keseyi gördüm şuan 7+4 haftalığım 21 nde randevum var doktor 20 gün sonra gel demişti sizce duyar mıyım bende de mide bulantısı çok uyku çok sık idrara çıkma var akşam saatlerinde ise elim ayağım boşalıyor böyle kala kalıyorum bayılacakmışım gibi oluyor