kncbalm123 çok uyuması , uyanırken zorlanması ve gözlerinin beyazı kremsi yada sarıyda yüksek ihtimalle sarılık olmuştur. Korkmayın , benim bebeğimde 1 haftalıkken olmuştu. 1 gece hastanede kaldık mavi ışık verdiler. Sabah eve gitmiştik iyileşmişti:) siz tavsiyem doktora getirin. Belkide değildir ama siz getirin. Sarılık varsa ilerlemesin. Az sa zaten tedavi edip gönderir sizi daha rahat olur