gundogan36 ben lazerliyim ama azda olsa tüylenme vardı sire gidiyordum. 21 haftalığım bu zamana kadar kendim sirke yapıyordum ama artık sire gitmeye başlayacağım 😂 ilk hamileliğimde de 9ay sire gitmiştim doğuma bir hafta kala da sire gidip hatta biraz göbeğindeki tüylerim artınca onları da aldırmıştım. Sezeryandan jilet ile alıyorlar tüylenme artmasın diye sir yaptılar birdaha da göbeğime yapılmadı hiç.