Damlacaa BusrA-3bglm Merhabalar saglikla giysin insallah bebis , fiyat ortalamasi nedir bilginiz var mi internete oranla :))
gamzelik20 E bebekten de aldım, internetten de aldım, güzel çıktı hepsi, sadece %100 pamuk olmasına dikkat ettim
Damlacaa gamzelik20 Merhaba sagliklica giysin insallah fıstık, model atma sansiniz var mi 🙏🏼 Acikcasi cicili bicili olsun istiyorum , abisinden kalanlari giyecek kizcem zaten 😅 Ancak bi kac takım fotoğraflar icin vs olsun diye
1H1Smomyloading Ben babybutikhome sayfasından yaptırdım bugün elime ulaştı ürünüm çok beğendim %100 Pamuk bir ürün yumuşacıkta tavsiye ederim size de