zeh123_ Kızlar dün akşam yazmıştım nisan gelmişti diye 12de hastaneye gittim 7santım açıklığım varmış direk doguma alındım saat 01:06 dogurdum çok şükür darısı tüm bekleyenlere inşallah
zeh123_ Bebekkkk sağol canım 2 saatliğine koydular kuveze solunum sıkıntısı yasadı sonra yanıma aldım 2 kilo 400fıye duydum da sanki raporda 2kılo 700 yazıyor
zeh123_ Bahar1453_ iki gün önce çok kötü grip oldum aşırı öksürük oldu o gece hissettim sanki cok kasılma ve bel ağrısı da vardı öksürük tetikledi bence hala cok kötü öksürüyor um dıkışlerimde var
zeh123_ gamzelik20 inşallah canım stres yapmayın lütfen ben çok korkuyordum ama dün Cesaret geldi bana
zeh123_ Melekabdullah evet ben gittiğimde çantayı indiremedim geri gelirim diye 7 santim diyince sasırdım birazbel agrısı dışında
Derinnmom zeh123_ canım 2 cm açıklığım vardı 3 gün önce, şuan vajinamın yan taraflarına bıçak saplıyorlarmış gibi ağrım var sağa sola dönemiyorum kalkamıyorum desteksiz. Bu sancı mı oluyor yoksa
zeh123_ Derinnmom valla olabilir ben im dogımumu öksürük tetikledi sancısız gittim suni sancı aldım biraz
Pamuk7 Gözün aydin canim, rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin❤️ 7 cm acikliga kadar cok sancin oldumu yoksa pek fark etmedin mi?
Bb95 zeh123_ evet ben hatırladım gözünaydın canım sancın mı oldun yoksa kontrole mi gitmiştin bende 36+3 üm dün konuşmuştuk hastaneye gitsem mi diyordun
Melekabdullah zeh123_ masaAllah oyle herkese anlatmayin sonra nazar degerl😄ben korkarim benim ikinci dogumumda cok guzel kolay olmustu ilk bir sene faln oyle cok ayrintili anlatmamaya calsitim sonrdan baska seyler cikiyor herkesin gozu goz degil kimisi mutlu olur kimisi nazr atar😄