cptrhb Dmrcn 36+1 de doğum yapmıştım ilk çocuğumu herhangi bir sıkıntı yaşamadık gayet sağlıklıydı. 3.250 gr doğmuştu şuan 3.5 yaşında 💐
mevylinn Ben ilk bebeğimi 35+0 da dünyaya getirdim erken doğum beklendiği için önlem alınmıştı ciğer geliştirici falan yapılmıştı sorun olmadı küvezede girmedi. 36 çokta erken sayılmaz merak etme herşey yolunda gider umarım. ❤️
Dmrcn mevylinn öyle güzel geldi ki yazdığınız yazı insallah bir sorun olmaz acaba normal mi yaptınız sezeryan mı☺️