Beybibezelye1 Merhaba kızlar hamile olmadan önce sürekli sağ tarafıma yatmaya alıştığım için şimdi hamilelikte zorlanıyorum. 19 haftalık olduk bi sakıncası var mıdır? Sağa ya da sola nasıl yatmamız gerekiyor.
Yenianne7 Beybibezelye1 Genelde sol tarafa yatınca daha iyi kan akışı sağlanıyormuş ama insanız sürekli de sola yatamayiz son haftalarda olanlar hele ki her yerim uyuşuyor o yüzden sol sağ karışık yatıyorum hamgi pozisyonda rahatsam öyle
Merve1102 Normalde sola yatmanin daha saglikli oldugunu soyluyor doktorlar ancak sureklide sola yatamayiz sonuc olarak illaki donuyoruz uyurken😊
Beybibezelye1 Yenianne7 ben de uzun süre sağ yatıyorum bir süre sonra karın ağrım başlıyor kalkınca geçiyor neden acaba