Armoisee Sezaryenden sonra olduğunu duymuştum ama vajinal doğumda hiç duymamıştım. Ayaklarım, bileklerim davul gibi oldu normal mi başına gelen oldu mu ve ne iyi gelir acaba?
777gonul_ Armoisee 2021 de bende normal doğum yaptım doğuma kadar hiç ayak şişkinliğim olmadı doğumdan sonra şişti yuruyemiyordum o kadar şişmişti bir haftaya kendiliğinden çekildi
xhbgns Armoisee Bana da oldu ama benim tamamen ayaklarımı sarkık tutmaktan oldu sonrasında hareket ettikçe geçti, hareketsiz kalmış olabilirsiniz veyahut ayaklarınız sarkık kalmış olabilir. Ayaklarınızı yatarken yukarıda tutun ve bol bol hareket edip su için 💕
Armoisee 777gonul_ yalandunyaa 1 hafta olacak yeni iniyor şişlikler, teşekkür ederim cevaplar için 🌸 ennurkilic olmaz inşallah 🙏🏻
Armoisee Hazalaskin dikişler nedeniyle rahat hareket edemiyordum birkaç gündür hareket edince bariz azaldı ödem 🙏🏻