Esranur_53 canım ben kızımı 3490 gr doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim 30+ 5 im pazartesi gittim doktora 1900 gr dedi ve ultrason ölçülerine göre 10 gün falan önde gidiyor ama doktorum bir şey demedi bende korkuyorum burada yazıyorlar kaç haftalık olduklarını ve kilosunu ben düşününce iri gibi sanki bu yüzden de sezeryan olmak istemiyorum