Balbebek012 benim ilkinde su ve nişanın gelmesi sancıların başlaması şiddetlenmesi ve bebişimin gelmesi 3 saat bile sürmedi. Ama ebe yüzünden o şiddetli sanciyi boş yere 20 dk kadar fazla çektim hala sinirleniyorum. Doktor sezeryana girmiş çıkmış ben öluyorum sancidan doktora bir sezeryana daha girebilirsiniz demiş. Başka bir Dr geldi muayene etti 8 cm den fazla acikligin dedi o aramış Dr a demiş gelemeyecekseniz ben gireyim doğuma beklemesi tehlikeli diye 5 dk sürmedi geldi Dr ama ebeye demedigi kalmadı ve ben en fazla iki dk durdum o çatalda kizimin ağzından köpükler çıkıyordu doğduğunda. 😤