Kusura bakmayın bir müddet uygulamayı sildim ve sonra kullandığımda da giriş yapmadan kullandığımı fark etmemişim ve bu yüzden bildirimleri yeni görüyorum. Sizi korkutmak gibi olmasın ama ben o bebeğimi kaybettim. Maalesef kalbi durmuştu ve bu sebepten karnım küçülmüştü. Suni sancıyla doğum yaptım. Bebeği de plasentayı da incelemeye gönderdik bir şey çıkmadı. Şimdi tekrar hamileyim 32 haftalık çok şükür her şey yolunda 🤲🏻