Hanımlar daha 4. Aydayım ama doğumdan aşırı korkuyorum nasıl yapıcam nasıl edicem diye düşünüyorum normal doğum istiyorum ve normal yapanları dinliyorum çok kötü diyolar sezeryan yapim bari diyorum sezeryan daha kötü diyolar nasıl doğurcam bilmiyorum aşırı korkuyorum normal doğum hakkında bilgi verirmisiniz teselliye ihtiyacım var 🥺