4 ay öncesinde başlayan ishalim vardı . İshal bitiminin ardından kabızlık başlıyor. Bunu takip eden baş dönmesi mide bulantısı halsizlik ayaklarda titremeler iştahsızlık falan oluyor. Testlerimi yaptırdım daha öncesinde gaitada gizli kan gözüktü kolonoskopi verildi . Fakat bir hafta öncesinde hamile olduğumu öğrendim. Şuan 9 haftalık hamileyim.rahatsızlığımın etkilerinden dolayı hiç anlamadım emzirme olduğu içinde düzensiz adet oluyordu. O gün test vermek için zorladığımdan olmuştur belki diye yine yeniledim testleri. Mide ve bağırsakta bakteri gözüküyor internetten baktığım kadarıyla. Şuan hiç dinmeyen bir karın ağrım var . Kolonoskopi verilir mi hamileyim ilaç tedavisi nasıl uygulanır. Başına gelen oldu mu ?
Öncesinde rastlanan kana rastlanmadı
Helicobacter pylori direk antijen POZITiF
Boyasiz direkt mikroskobik inceleme lökosit görüldü