Smr28 Kızlar geçen perşembe doğm yaptım büyük abdestimin olduğu taraf ağrıyor ve bir iki seferdir fark ediyorm büyük tuvaletim gelince tutamıyorum bu normal mi 😥
Churcill Smr28 normal doğumsa ıkınırken falan zorlamış olabilir misiniz ya da dikişiniz mi var acaba makat tarafında kaslarınız da daha toparlamamış olabilir
Asya20203 Smr28 antibiyotik kullanıyor musun ishal yaptığı için olabilir belki bende antibiyotik oyle yapmisti
Smr28 Churcill dikişim var .ıkınıyordm benm için zor oldu doğm. sizce daha yeni olduğu için mi sonra düzelir mi acaba
Mombaby Smr28 duzelir merak etmeyin benimde oyle olmustu cok korkmustum ama düzeliyor ama tabi yinede dr unuz ile görüşün
Churcill Smr28 ben doğumdan sonra bi vakit küçük tuvaletimi kaçırmıştım 🤭 makat tarafında dikişim yoktu ama dikişlerden dolayı da kaslarımı sıkamıyordum haliyle. Sizin de öyle bişey olabilir. Eğer başka bişey yoksa sadece doğumdan dolayıysa düzelir tabii ki