Joie markanın elite duo olanını kullanıyordum arkalı önlü ama ön taraf tam yatmadığı için yeni Doğan’a uygun değil ben bunu bilerek aldım 4 aylıkken kullanmaya başladım çok memnun kaldım 16 aylıklar 1 hafta önce değiştim yine joie markalı yan yana olanı aldım çünki büyüdükce arkadaki önü görmüyor arkadan tekme atıyor öndekini rahatsız ediyor bu sebeplerden değiştim ve yan yana olanını keşke doğumdan itibaren alsaydım çok beğendim aşırı rahat diğeride çok rahattı ama yan yana olan daha hafif ve arabaya çok daha rahat sığıyor ve her yerden de geçiyor ben kapılardan geçmez diye düşünüyordum o yüzden önlü arkalı almıştım ama her kapıdan rahat geçiyor ve büyük rahatlık dışarda yemek yedirmek arabadan indirmek bindirmek çok daha pratik bakabilirsiniz e bebekten aldım hiç pişman değilim keşke direk bu yan yana alsaydım