iremdemirr Ya kızlar 22.günümdeyim, alt göbeğim dikişin üstüne doğru sarkık vaziyette yani aşağı doğru.. Toparlanır mı ya moralim çok bozuluyor aynada bakmak istemiyorum🥹
Yenianne7 iremdemirr Biraz daha toparlanmayı bekle acele etme bence zamanla spor ve diyetle gitmeyecek birşey değil denendi onaylandı 🥰
yanlisanlamaama iremdemirr daha çooook erken rahim kendini henüz toparlamadı bende sarkma hiç olmadı ama ben hep yüksek bel korse külotlardan kullandım
myangelson iremdemirr ilerleyen zamanlarda daha uzun takabilirsiniz. Ben o zamanlarda sürekli takıyordum alttan giymeli korseydi benimki. Sonra Diyarbakır’a geri döndük sıcaklardan takamadim çıkarttım erken doğum olduğu için fazla göbeğim yoktu ama yine belli sezaryen göbeği olduğu bende şimdi spor yapıyorum 1 aydır 5cm incelme oldu göbek kısmında
myangelson iremdemirr sarkiklik pek gitmedi sporla toparliyorum işte 🥲 ama korseyi çok kullanamadim ben
Yenianne7 iremdemirr İlk dogumumdu ve hiç korse kullanmadım çok fazla da kilo almamıştım ama tabiki dümdüz göbeğim yoktu 🥲 Kızım suan beş yaşında İlk başlarda yıprattım kendimi ama hiç gerek yokmuş kızım büyüdü sonra spor diyetle neredeyse eski formuna kavuşmuştum kiiiii ikinciye hamile kaldım bir hafta kaldı doğuma anlayacağın şimdi herşeyi başa sardım 😅 Ama sıkıntı yok toparlarız inşallah 💪🏻