Bende oğlumda ne bulantı ne kusma ne tiksinme hiç bisey yoktu hamile gibi değildim şimdi yine hamileyim tıpatıp aynı hamilelik henüz cinsiyeti belli değil ama ultrason görüntüsünden cinsiyet tahmini yapanlar kıza benzetti nub ve ramzi teorisine göre sizce yanılma payı var mıdır