Bebek sahibi olmak için tedavi görüyorum .
1 kez toplama işlemi yapıldı ve bir ay ara verip 2.toplama işlemini yapacaktık. Ancak bu ay adet olmadım. Gecikmenin 5.gunundeyim . Henüz herhangi bir teste yapmadım .
Akıntım var beyaz ,yapışkan,kokusuz internette görselle arama yaptığımda birçok kişi hamilelik belirtisi vs demiş ama umutlanmakta istemiyorum daha önce böyle birşey yaşayan var mı aranızda ?