Merikis1234 Bende istanbuldayım aile hekimliğimde kan verdiğimde hemşire hemen folic asite başla dedi. İlk kontrole de devlete gittim oradaki doktorumun da ilk sorduğu şey folic asit kullanıyor musun oldu. İlk 3 ayda kullanmak önemli bebeğin gelişimi için istenen bi gebelik miydi dedi evet dedim keşke hamile kalmadan önce başlasaydın dedi. Gayet ilgili bi bayandı.