@“Selin_11” benimde suyum fazla canım 23 haftalıkkenden beri 37 olduk yine fazla diyor doktorum bir sıkıntı yok şükür. Bebeğimde dönmüş bu ikinci gebeliğim şekerim falanda yok çok takip ettiler bir şey bulamadılar sebebide olmayabiliyormuş 🤷🏻♀️ ben kendimce diyete girdim ekmek falan yemedim meyveyi azalttım doktor kalorini azaltma olabilir dedi su fazlalığı kiminin az olur dedi kimin fazla