br2023 şöyle postlara gerçekten bitiyorum ya üzülsem mi sinirlensem mi be yapsam bilemiyorum. Otizmin belirlenebilen tek bir sebebi yoktur. Genetik mi, doğum komplikasyonu mu ya da başka faktörler mi bilinmiyor. Ama bu bilim insanlarının, doktorların bulamadığını ne hikmetse facebook ya da instagramdaki, hayatında 2 kitabı zor bitirmiş insanlar hemen teşhisi koyuyor. Teşhis koymakla bitmiyor onların etiyolojisini de çözüyorlar vay vay vay. Nobel ödüllük araştırmalarının sonuçlarını da paylaşırlar umarım 🙏🏻 ayrıca fotoğraftan gördüğüm kadarıyla çocuğun başka bir rahatsızlığı var gibi. Aksine bebekte folik asit eksikliğinde ne olabileceğini googla’a yazıp hastanelerin, doktorların sayfasından bir okumanızı öneririm. Bir de girmişken fotoğraflara da bir bakın google’da ben burada paylaşmak istemem.