Hayal23455 Kızlar beta 10bini geçtikten sonra değer e nabızda görünmüyor mu ? Artıyor mu diye takip etmek istiyorum bir iki kez . Hemen ultrasona gitmek istemiyorum
Nidaanur Hayal23455 hastanede kan vermiştim 17bin gözükmüştü. Sağlık ocağında verilende tam değer yazmıyor diye biliyorum.
Nidaanur Hayal23455 hcg değeri yanıltıcı oluyor son adet tarihinize göre hesaplamnızı tavsiye ederim.
Hayal23455 ikizprensesannesi ben boş gebelikten düşük yaptım da o yüzden korkuyorum biraz kandan takip etmek istiyorum bi kaç kez
Hayal23455 Başka bilgisi olan var mıııııı ? Korktuğum için hemen doktora gitmek istemiyorum ilk gebeliğimde hiç kan takibi yapmadan gittim ve boş gebelik oldu düşük yaptım aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum biraz kandan bakıp içim rahatlasın istiyorum 🤔🥹 