SMZmiracle Kizlar aranizda hem fitil,hem gunluk iğne,hem de haftada 2 kez proluton kullanan varmı? Bu kadar progesteron zararli olurmu sizce doktorum yazdi ama kafam karisti.başka da kullanan varmi diğe merak etdim
Aabbccc SMZmiracle ben yalnızca progestan dex kullanıyorum canım ama doktorunun vardır bir bildiği mutlaka
Ruzgarpoyraz_06 SMZmiracle hamileliğin ilk 3ayinda progestani fitil olarak kullandım haftada 1de pruluton vuruldum Sonra kesti simdide erken doğum olmasın diye tekrar kullanıyorum progestani fitil olarak Her doktorun tedavi şekli vardır korkmayın inşallah şifa olsun bebeğinize sağlıkla kucağınıza alın
Momofelisa SMZmiracle neden uyguluyor doktor bu tedaviyi? Benim erken doğum riskim var serklajlıyım. Günde 3 fitil, artı ya hergün bir adet progestan ampul yada haftada bir pruluton iğne dedi doktorum.
SMZmiracle Ruzgarpoyraz_06 çok çok teşekkür ederim siz de inşaAllah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alin Amin.
Drygrrs Bende gunde 2 fitil olarak alıyorum bugün iğne de vuruldum, bende merak ediyorum bide bunun koruyucuları nedir sizin doktorlariniz ne dedi onların fikri ne bunu merak ediyorum
SMZmiracle Momofelisa kahverengi lekelenmem oldugu icin .ama yani bu kadarı bana fazla geldi.bebeğe bir zarari olmasin da sorun yok .korkum bebeğe yan etki yapar diğe.
Necla01 Hamileliğin 4 haftasından itibaren progestan ilacını ağızdan alıyorum 6 haftadan sonra bir doktor değişikliği mi olmuştu ve yeni doktorum vajinal yolla almamı söyledi şu an 10+4 haftalığım
irem1 Merhaba, benimde geçen hafta cumartesi kanamam oldu hemen progeston iğne yapıldı. Doktor kontrol etti bebek gayet sağlıklı kalp atışını da duyduk. Progeston hapı verdi sabah 1 akşam 2 olarak içiyorum. Bugün yine çok az damla damla kanamam var. Tam 8 haftalığım bugün. Doktorum bacaklarından akacak kadar kan gelmediği sürece bir sıkıtnı yok ara ara kanama olabilir dedi. Ama bende endişe ediyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ne yapmalıyım
Fatma_ecem4 irem1 evet bende de olmuştu kahverengiyse sorun yok kırmızıya doktorunuzu arayın lekelenme şeklinde olursa doktor endişe etmeyin dedi