Ben de o haftalarda hissediyordum.titresim gibi 39+2 yim hâlâ titreşim gibi hareket hissediyorum arada sırada. Acaba rüyasında filan korkuyor mu diye düşünüyorum. Yada ihtimali varsa kahkaha filan mı atıyorlar 😂 Bazen gerçekten acayip hareketlerini hissediyorum ben de