Kdjhjhhj Az önce pasta yiyordum bayila bayila aklima geldide olmazssa olmaziniz varmi yemeği sevdiğiniz şeyler ney size en lezzetli gelen şeyler🤣Dikkat kilo aldirir😁
umena Kdjhjhhj Yeşilim tatlısı var ya yerken gözlerimi kapatıyorum o kadar seviyorum kendimden geçiyorum cjxhxhshshs
Miracleee Kdjhjhhj Zeytine bayılırım aslında gece gündüz dolabi açar yerim. Birde olmazsa olmazim künefe 🤤
Haticeburak06 Kdjhjhhj kesssinlikleee LAHMAACUUUNNN her ay elbet yicem yoksa çıldırıyorum cidden moralim bozuluyor😂 Çevremdeki herkes bebek lahmacun olarak doğmazsa iyi diyor😂 Balık yemeyide çok severim🥰
Ramercan emirtimr1 çilek yerken okudum bunu 🤣 çikolataya banıp yiyorum bugün yoğurtla yemeye başladım 🤣 farklı farklı tarif arıyorum çilek yemek için
umena Aysegul166 Fotoğrafını atacaktım birinin canı ceker diye gönlüm el vermedi cjdjdj Google’a yazınca cıkıyo🫶
Aysegul166 umena baktım şimdi bende buna bayılıyorum bekarken babam doğum günlermde pasta yerine bundan alırdı dkdmdkdk bi kutu olsa tek başıma yerim ama ben buna sarma diyorum
Merve-betul mystery00 çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum 24 yaşındayım bir kere ağzıma vurmuş değilim 😊🤷