13Gamze08 Selam annisler biz bebisle 33+2 deyiz bugün bebeğim çok aşırı hareketli sabahtan akşama kadar nerdeyse her dakika diyecek kadar maşallah uyumadı etmedi ama ilk defa bu kadar hareketli oldu normaldir demi insan şaşırıyor biraz da yasayaniniz varmı :)
tgc_gzm2018 13Gamze08 normal bende 34 deydim 33 um öyle geçti fazla haerketliydi şimdi git gide duruyor sözde çok şık wc ye gidiyor musunuz özellikle geceleri
Lofty 13Gamze08 ayı hafta gündeyiz çok hareketli demek ki bebisler bu haftalarda benim ki durmuyor hiç sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil gelip geçiyor 😊🌸
Alyahnm Benim bebeğim 32+6 çok hareketli maşallah hatta bazen sağ tarafımda yoğunlaşıyor sancı gibi oluyor bacağıma ağrı vuruyor korkutuyor beni 😁
13Gamze08 Alyahnm maşallah aman iyi olsunlarda varsinlar çok hareketli olsunlar normalde gün içinde hareket hissediyordum ama iki üç saat hareket sizde oluyodu bugün maşallahı var yarım saati geçen hareketsizligi olmadı dedim bnm gibi olan varmı acaba :)
13Gamze08 B_yavuz çok şükür ben hiç hamilelik yaşamadım gibi bişey sık tuvalete gitme dışında sorunum olmadı çok şükür Rabbime bazen hamile olduğumu bile unuttuğum olmuyor değil 😄
B_yavuz 13Gamze08 oy çok şükür şanslısın ben de başta hiç bilmedim herkes kolay geçer dedi ama sonu çok kötüymüş 😁
13Gamze08 B_yavuz bakalım bir buçuk ayimiz var nerdeyse sonu nasıl olacak şu an herşey yolunda şükür 🥰
13Gamze08 tgc_gzm2018 gece pek tuvalet için uyanmiyorum dönerken falan uyanıyorum ama gitsem de bazı geceler bir kere falan gidiyorumdur ama ben gündüz çok gidiyorum afedersiniz gittiğime de degmiyo azıcık oluyo ama sürekli bı tuvalet isteğim var gündüzleri
13Gamze08 Lofty inşallah biz o tekmelere acılara sık tuvaletlere katlaniriz yeterki Rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin hepimize 🌼