Mucizem00 Kızlar 8 haftalık hamileyim ilişkiye girdik ama yavaş şekilde utanarak yazıyorum lütfen kötü yorum yapmayın bitince WC ye gittim kan geldi ne yapmam lazım ama suan daha Yok yarın hastaneye gidim mi sizce 😢😢😢
AylinEmirEfe Mucizem00 yarını beklemeyin bence. Doktor Herhangi bir risk olmaması için iğne ilaç veriyor. Korkmayın ama önlem olarak hastaneye gidin veya doktorunuzla konuşun derim.
Miniklerimmm Yani korkutmak gibi olmasın plasanta erken ayrılınca öyle bir durum olabiliyor tabi kesin ona bağlı diyemem ama iş işten geçmeden görün doktora ciddi olabilir yada doktorunun telefonu varsa ara özelse doktor, sıkıntı olmaz çekinme kan devam ederse mutlaka doktora git sabahı bekleme
Poine Miniklerimmm plesanta daha oluşmadı bile 8 haftalık diyor :) Bebek şuan plesantadan değil yolk sacdan besleniyor.
Medinedogru03 Miniklerimmm ilk bebeginde 7 haftalikta başladı, ikincide 9 haftalikklen normal yani olabilir
xyy kan hiç bir zaman masum degil durma doktora git hamile kaldıgımdan beri ilişkiyi yasakladık kendimize ona ragmen kan geldi şuanda düşğk yapıyorum yarın kürtaja girecegim
HilalEraslan Mucizem00 ilk Ayda benimde düşük riskim yokken ufaktan peçeteye gelmişti tabi insan korkuyor. Ben hemen acile gitmiştim iğne vurdular. Kanama devam etmemişti zaten ama yine de tedbir elden bırakmamak lazım. Korkuyla oturacağına git bence 🤗
Elif28 Mucizem00 ilk 3 ay ilişki yasak oluyor düşük tehdidi olanlarda . Kuzum bence acilennnnn hastaneye git. Kan gelmesi hiç normal değil yarını bekleme bence ....
Elif28 Mucizem00 ınsallah bisey olmaz allahın izniyle iğne ilaç veriyolar hemen kullan bizede haber ver
BMH Mucizem00 valla yarına bırakma canım bi an önce git ilk zamanlardaki kanama pek iyi karşılanmıyor tehliken olabilir önlem amaçlı iğne falan yaparlar belki benim bu ikinci hamileliğim ikisinde de başıma geldi