Kızlar merhaba. Dün test yaptım çift çizgi çıktı bugğn hemen doktora gittim. Daha çok küçük olduğu için kaç haftalık olduğunu bilemiyorum dedi. Folik asit kullanmaya başladım bugün. Çok tecrübesizim haliyle ilk kez hamile kalıyorum. Bir veya iki haftalık diye tahmin ediyorum kendimce. Nelere dikkat etmem gerekir? Yeme, içme genel olarak neler yapmam gerekir? ☺️