amnehma Kızlar beta hcg İlk kan 18 2 gün sonra 62 2 gün sonra 142 2 sonra 295 5 gündür vermiyorum sağlıklı ilerliyor diye geri düşüş olabilirmi kimyasal olabilirmi böyle güzel arttıgı taktirde.
myangelson amnehma artış güzel. Düzenli artış olup kimyasal olduğunu duymadim ben. 5 haftalık olunca kese görmeye gidebilirsiniz. Ben sadece 2 kere kan verdim 1 hafta sonra 5 haftalık olunca kese gormeye gittim
MNursel amnehma sanmıyorum canım artışların güzel ilerlemiş . 3 gün daha bekle doktora git büyük ihtimal gözükecektir kesen . 1.500 da vajinal 3000 de karın ultrasonundan gözükür diye hatırlıyorum yanlış olmasında .
myangelson amnehma o zaman geç döllenme olmuş muhtemelen. Çünkü yeni bir gebelik var 4-5 hafta arası tahminen 1 haftaya doktora giderseniz kese görülür diye düşünüyorum
amnehma MNursel tesekkür ederm canım bende gözükmez diye bu ayı atlatıyım öyle gidiyim diye düşünüyorum