gulsozel Denizxz11 Nil bence tek başına gayet güzel🥰kısa isim olduğu için yanına ne koyarsanız uzun kalır. Genelde uzun ismin yanına kısa isim konur ya ondan diyorum. Ben olsa Nil i tek başına koyardım🤗
Dygudamla81 Denizxz11 Nil Anka da olabilir 😂😂😂 bence tekte güzel ama çok kısa sade kalıyo sanki Gökçe Nil falan düşünebilirsiniz 😊
UralYlmz Denizxz11 kuzenim Nil Sare koydu kızına çok güzel çok naif geliyor bana fikir olsun size de ☺️