Gurbetci1anne Dün geceden beri karnımdan belime belimden karnıma sancılar giriyor. Belime sanki bıçak saplanıyor. Kasıklarımda da adet ağrıları gibi oluyor. Özellikle uzandığımda oluyor. Bunlar yalancı sancı mı? Doğumun az kaldığını mı gösterir?
GPinar Gurbetci1anne kuzum olabilir doktora git istersen ben 40+3de hemen hemen benzer şikayetlerle gitmiştim nar bağlandım sancım vardı ama 7-8dskkads vuruyordu açılmam yoktu eve git sancın sıklaşınca gel dediler 2 saat sonra sancım sıklaştı 8cm açılmayla doğuma girmiştim geçen hafta.