Melikecaglayann 10 gün oldu sol dikişin başlangıç kısmında sert bir şişlik var iç kısımda dokunduğunda hissediyorum. Sizde böyle bir durum oldu mu ?
Melekabdullah Melikecaglayann ayni sey bendede var doktorunuz ne dedi size bende gidicem doktora ama panik oldum
umrumdadegil Melekabdullah doktor antibiyotik verdi bir de günde 2 defa batikon sürüyorum pansuman yapıyorum
Minigiim-vebenn52 umrumdadegil nası bi şişlikti benimki ilk doğumdan çıktığımda çizik şeklindeydi dikişim şimdi hafif nası diyim ince boru gibi duruyor ilk başta kalemle çizilmiş gibi duruyordu şuan öyle değil ama herhangi başla şikayet yok rengi de hafif pembemsi bilemedim ya normal mi
umrumdadegil Minigiim-vebenn52 kızarıklık varsa normal değil canım benim orda biraz çatlağım vardı onun içine doğru şişmişti bir de kızarıktı yanma oluyordu ve iltihap aktı pamukla sildiğimde
umrumdadegil Minigiim-vebenn52 yine de doktora göster bence. yanma falan var mı duş alınca özellikle yandı benim
Minigiim-vebenn52 umrumdadegil sana özelden atsam ayıp olmazsa bir baksana çünkü çok kafaya taktım dünden beri gece rüyalarıma girdi 🤦🏼♀️ suanda doktora gidemem
Minigiim-vebenn52 Spgrr iki başta yok sadece ortada var hafif kabarıklık şöyle diyim sanki pilot kalemle ucu gibiymiş şimdi kursun kalem ucu gibi kalınlığı
Spgrr Minigiim-vebenn52 keloid kesin benimde o şekildeydi ilk hiç birsey yoktu normal kesik izi vardı sadece zamanla o kalinlasti hafiften ben anlam veremedim tabi çünkü ağrı sızı vs yoktu şimdi ikinci hamileligimde doktora görünürken doktor keloid oluşmuş dedi ikinci sezaryenimde düzeltecekler sonrasında krem kullanmam gerekiyormuş