keremtahamom_ Eviniz nasıl olur bilmiyorum. benim kızım eylülde doğdu ekimde isilik oldu yüzü vücudu ki ben o kadar kat kat giydiren biri değilim ama yine de sıcak gelmiş. Bebekler ilk aylar terlemiyo bide anlamıyorsunuz sıcak mı değil mi diye. Siz bilirsiniz şimdiden almayın isterseniz baktınız hava giydirilecek gibi alırsınız bir pijama takımı ne olcak. Ben yazları hep zıbınla uyuttum üstünü bile örtmeyi bacaklarıyla açtı hep ama sizinki kadar küçük değildi tabi