karakayahavva00 20 haftalık olduk ikinci gebeliğim hareketlerini hiç hissetmiyorum normal mi? İlk kızımda 18 haftayken net hissetmiştim. Ama bunda tık yok. Korktum açıkçası.
Melike3435 karakayahavva00 ben de 20. Haftayı bitiriyorum canım ben de bişey hissedemedim daha 😢 doktorum 22 ye kadar normal dedi . Bakalım .