busraozkan33 Kızlar doktor verdiğinden beri doğru düzgün hiç kullanmadım ama soğuk almışım grip olmuşum boğazım çok kötü 35+1 haftalığım ve çok sancım var öğlen bı tane ictim ikinciyi içsem bebek için sorun olur mu acaba
aslhnkrts9 busraozkan33 günde 3 kere içiliyo çünkü ben 4 gündür nerdeyse 3 defa içmek zorunda kaldım size de çok geçmiş olsun
Gkygz busraozkan33 8 saatte 1 içebilirsiniz o da günde 3 adet yapıyor ama içtiğiniz saat aralıklarına dikkat etmelisiniz