linda_5454 Beta hcg 9,5 çıktı idrar testi silik çizgi çıktı bugün adet geçeli üç gün oldu az önce lavaboya girdim leke geldi sizce nedir hamile miyim
myangelson linda_5454 hamilelik var ama gelen leke yerleşme de olabilir kimyasal da olabilir kan ne zaman verdiniz aynı yerde 48 saat sonra tekrar verin düzenli artış bakın 🦋
MNursel linda_5454 yerleşme kanaması olabilir . Benim adetime 10 gün varkenn gelmişti testte silik çıkmıştı adet günüm gelmeden . 5 üstü betada gebelik izlenir fakat 2 günde bir ver bak bakalım 2 kat artış gözüküyor mu . Yda adetinin 10 gün geçmesini bekle sabırsızlanmazsan
Neva_aydn myangelson kızlar bu bat 22 iki gündür açık kırmızı akıntıyla gelen kanamam var çok az ama kasık ağrım çok şiddetli sizce neden
myangelson Neva_aydn hiç bilemiyorum belki erken yumurtlama oldu adet dönemindesiniz veya kimyasal gibi birşey oluyor kan vermeden anlayamayız bilemedim şuan
myangelson linda_5454 her iki dediğimde de idrar testi silik çıkabiliyor dediğim gibi tekrar kan verilerek anlaşılır en doğrusu
Neva_aydn myangelson bir dolu bir boş değerlendirdim bat 22 gebelikten korkuyorum çünkü iki gündür antibiyotik kullanıyorum ondan sonra kanamam geldi
myangelson linda_5454 2 gün sonra tekrarlarsiniz o zaman kanı aynı yerde. Hakkınızda hayirlisi olsun 🤲🏻
myangelson Neva_aydn birşey olmaz öyle birşey varsa Allah’ın izniyle. Yumurtlama mi acaba dicem ama kırmızı kan geliyor mu bilmiyorum bende kahverengi lekelenme oluyor yumurtlama zamanlarımda
myangelson Neva_aydn bazı kişilerde ikinci kez yumurtlama olabiliyor ama kırmızı kan gelmiyor diye biliyorum. En iyisi biraz daha bekleyin test yapın en doğrusu öyle olur veya kan verin ihtimal varsa
Neva_aydn myangelson evet yarın gidicem hastaneye ağrım da var zaten eğer enfeksiyon falansa direk ilaç tedavisi alicam