Hulyasyl23 Gebeliği farklı geçip cınsıyetı aynı olanlar varmı aceba gebelıkle cınsıyet alakası varmı anneler
Mrvrntsv Hulyasyl23 İki gebeligimde aynı geçti hatta ikinci Gebeliyim daha rahat geçiyor ikisi de kız.
Hulyasyl23 Elifinannesi5454 benimde farklı geçiyor benımde 1 oğlum var buna da erkeğe benziyor dediler bakalım