La_Liberte Kahvelim_ benim de bir kızım var. 2021 de oğlumu kaybettim. Biz de bu bebişin erkek olmasını isterdik kaybettiğimiz oğlumuzdan dolayı özellikle. 18. Haftada kız olduğunu öğrendik. Çok şükür verene ☺️🌺 Allah evlat vermiş öpüp başımıza koyarız 💕
Kahvelim_ La_Liberte veren Allah alan da Allah gönül istiyor ama sağlık olsun yeterli diyelim rabbim sana da gönlünce nasip etsin sağlıkla kızına kavuşmayı nasip etsin canım benim 💙
La_Liberte Kahvelim_ çok teşekkür ederim çok sağolun ☺️ umarım sağlıklı hayırlı bir erkek evlatt nasip eder size de ☺️🙏🏻
Rezan_korkmaz Kahvelim_ bence kız canım benim Bebiş 15 haftalık dan beli bayaa beli ettiriyor kendini 🙈🙈😄😄😄
Rezan_korkmaz Kahvelim_ amin cümlemiz inş cnm burada 19 haftalık 15 haftalıken cinsiyeti belli oldu ☺️☺️😍
Rezan_korkmaz Kahvelim_ benimde iki kızım var onları dokuz ay boyunca Bir kız bir erkek derdi doktor göstermedikleri için gerçekten erkek bebek hemen belli ediyor ☺️☺️