Bende 40+2 yim nst de sancı yok bende bisey hissetmiyorum zaten ilk gebeliğim cuma günü suni sancı ile başlatacak doktorum olmazsa sezeryana alacağını söyledi bebişin kilosu biraz iriymiş.
Korkuyorum suni sancıdan rabbim hepimize kolaylık versin inşallah 🙏🌸