anka01 Beta 12.2 böyle çıkan oldu mu acaba sizce sonuç nasıl böyle olupta yükselen oldu mu ? Neler yapmalıyım bana yardımcı olur musunuz
Melisahmet anka01 önemli olan iki katına çıkması 48 saat sonra tekrar verin tam iki katına çıkması lazım
YesimAykut anka01 düşük canım değerin, muhtemelen kimyasal gibi, hayırlısı olsun yine de belki artış olur🙏
Cansucannnnnnnn anka01 canım benim bundan önceki transferimde böyle oldu kimyasal oldu daha sonra malesef umarım seninki sağlıklı ilerler lekelenmen vs var mi
Pandora123 anka01 Bende transferin 14. Günündeyim test yaptım benimde 12 çıktı değerim negatif diye düşünüyorum
YesimAykut anka01 arkadaşımın da 12.gün kan değeri 20 lerde çıkmıştı doktor 100 ün üstünde bekliyoruz demişti düşük demişti sonra kimyasal oldu
YesimAykut anka01 inşallah sizin yükselir yazın olur mu yükselirse mutlaka❤️ umudumuzu kaybetmeyelim yine de belki yeni tutunuyordur🙏🙂
Cansucannnnnnnn anka01 anladım kuzum insllah güzel sonuçlar alırsın benim hep lekelenmem vardı en başından beri belkide kimyasal olmasının sebebi buydu bilmiyorum
anka01 Cansucannnnnnnn bende hiç lekelenme olmadı ama değer düşük nasıl olacak bilemiyorum nolur dua edin yoruldum 3. Transferim
Cansucannnnnnnn anka01 dualarım seninle bnimde ikinci transferim gerçekten her şey zor Allah yardımcimiz.olsun