Yeni1gebelikkk busbuss34 6. Haftada bebeği keseyi gördük, 7hafta 1 günlük iken karından kalp atışını duyduk
Yeni1gebelikkk busbuss34 6+2 de gittim vajinal baktı duyamadık ,7+1 de gittim karından duyduk çok şükür
Merviiss Yeni1gebelikkk şuan benimde öyle çok korkuyorum 6+0 vajinal ultrasonla baktı kese var sadece 1 hafta sonra gel dedi moralim bozuldu